Koen, E. M., and Lehmann Ruth P., No. 3288 - Josua Coen Peixoto, alias Antonio Mendes Peixoto, declares that his father-in-law Abraham de la Faya, alias Pedro de la Faya, has paid the dowry that he promised on Josua's marriage with Rachel de la Faya. 1625 February 19. Not. Arch. 631 y p. 313 ; Not. Sihrant Cornelisz. En NOTARIAL RECORDS IN AMSTERDÃ RELATING TO THE PORTUGUESE JEWS. In: Studia Rosenthaliana: Journal for jewish literature and history in the Netherlands, University Library of Amesterdã. Vol. 30, No. 2 (1996), pp. 304-318.

RB-989
Autor:
Koen, E. M., and Lehmann Ruth P.
Título:
Datos de publicación: